Otroške plenice, robčki, darilni program
O spletni trgovini Pogoji nakupovanja Varstvo osebnih podatkov Reklamacije Nasveti in novicePriporočamo
Vračilo izdelkov
V primeru, da ste prejeli blago, ki vam ne odgovarja, ga bomo zamenjali z drugim ali vam povrnili celotno kupnino. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v originalni embalaži. Z originalnim računom ga vrnete v roku 15 dni od prevzema blaga oz. obvestila o odstopu od naročila, katero posredujete na eNaslov trgovina@plenice.si. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun v roku 15 delovnih dni po dospelem blagu. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od nakupa, je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno posredoval, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Velja za pakete poslane po Pošti Slovenije.